arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۱

توافق پرسپولیس با مدافع تیم‌ملی استرالیا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : باشگاه پرسپولیس مذاکرات اولیه را برای جذب دیوید کارنی انجام داده و احتمال دارد این بازیکن تا پایان هفته برای حضور در تمرین‌های پرسپولیس به ایران بیاید.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، دیوید کارنی، مدافع چپ تیم ملی استرالیا که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس و لیگ هلند را در کارنامه دارد، مورد توجه مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

کارنی که فصل پیش عضو تیم بنیادکار ازبکستان بود با سران این باشگاه به مشکل برخورد و از این تیم جدا شد. این بازیکن که توانایی بازی در پست هافبک چپ را هم دارد تاکنون 46 بار برای تیم ملی استرالیا به میدان رفته و در بازی دوستانه استرالیا با آلمان یک گل برای تیم کشورش به ثمر رسانده است.

باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که این بازیکن در تمرین‌های این تیم حاضر شود تا پس از انجام تست فنی، به تیم بپیوندد. توافقات اولیه برای پیوستن کارنی به پرسپولیس انجام گرفته اما این بازیکن هنوز پاسخ قطعی خود را برای حضور در تمرین نداده است.

کارنی در صورت توافق با پرسپولیس تا پایان این هفته به ایران می‌آید تا در تمرین‌ها شرکت کند.

کارنی در سن 16 سالگی به انگلیس رفت و با تیم اورتون قرارداد امضا کرد که در آن سال در کنار ستاره‌ی کنونی منچستریونایتد یعنی وین رونی بازی می‌کرد و نمایش خوبی در جام حذفی جوانان انگلیس داشت. با این حال دیوید مویس سرمربی وقت اورتون به او توصیه کرد فوتبال خود را در باشگاه دیگری ادامه دهد و او در سال 2003 اورتون را ترک کرد.

دیوید کارنی بین سال‌های 2005 تا 2007 دو سال خوب به همراه اف سی سیدنی استرالیا داشت. او همچنین در سال 2009 به همراه تیم توئنته قهرمان لیگ هلند شد.

نظرات بینندگان