arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۱۶ آبان ۱۳۹۱

محسن رضایی: رهبری کتبی و شفاهی مواضع من پس از انتخابات را تایید کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محسن رضایی گفت: رهبری در دو نامه مکتوب خطاب به من و همچنین بصورت شفاهی مواضع بنده را پس از انتخابات 88 تاییدکردند.

به گزارش نیمروز، شب گذشته محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در این دانشگاه حضور یافت تا در موضوع اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس سخن بگوید.

پس از سخنرانی رضایی، دانشجویان سوالاتی را در محورهای گوناگون از فرمانده سابق سپاه طرح کردند. وی در پاسخ به سوالی درباره روابط خود با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد که من منصوب رهبری هستم و با نظر مستقیم ایشان به عنوان دبیر مجمع تشخیص
مصلحت نظام فعالیت می کنم .

رضایی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره عکس خود با اقای هاشمی در سفر عربستان در حال صرف غذا در کنار مقامات سعودی نیز توضیحاتی ارائه و به دیدارهای خود با شیعیان و برگزاری مراسم روضه در همان سفر اشاره کرد.

وی در خصوص مواضع خود پس از انتخابات1388 و فتنه اظهار داشت: رهبری در دو نامه مکتوب خطاب به من و همچنین بصورت شفاهی مواضع بنده را پس از انتخابات 88 تایید کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیشنهاد قراردادهای پژوهشی کلان با دانشجویان دکتری از سوی ستاد خود را به منظور جلب نظر نخبگان رد کرد و اظهار داشت: بودجه پژوهشی مجمع تشخیص قطع شده و بنده هم شخصا چنین پولی ندارم .

نظرات بینندگان