arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱

بن‌کارت‌ ۴۰۰هزار تومانی برای هیئت‌های شهر تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس : سخنگوی شهرداری تهران در افتتاح نمایشگاه عطر سیب از اهدای بن‌کارت‌های 400 هزار تومانی به هیئت‌های شهر تهران در ایام محرم خبر داد.

محمدهادی ایازی در نشست خبری که به مناسبت افتتاح دهمین نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت برگزار شد، اظهار داشت:‌ مجموعه مدیریت شهری در چند سال اخیر به خصوص در ایام سوگواری اباعبدالله‌ الحسین (ع)‌ اقدامات فرهنگی انجام داده است.

وی درباره جزئیات برگزاری نمایشگاه عطر سیب بیان داشت: امروز دهمین نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت در زمینی به وسعت 20 هزار متر مربع آغاز به کار کرد.

ایازی افزود: 30 کانتینر برای مراجعه هیئت‌های مختلف پیش‌بینی شده است. هیئت‌ها با ارائه حکم فعالیت اعتباراتی به صورت بن‌کارت در اختیارشان قرار می‌گیرد.

سخنگوی شهرداری تهران بیان داشت: هیئت‌های دانش‌آموزی 250 هزار تومان، هیئت‌های مستقل 300 هزار تومان و هیئت‌های دانشجویی تکیه‌ها، حسینیه‌ها و مساجد 400 هزار تومان بن‌کارت برای خرید اقلام مورد نیاز دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ نمایندگانی از امور مساجد و سازمان تبلیغات در نمایشگاه عطر سیب مستقر هستند تا هیئت‌هایی که مجوز فعالیت ندارند بررسی کنند و مجوز لازمه را به این هیئت‌ها بدهند.

ایازی افزود: غرفه‌های صوتی و تصویری، مواد غذایی و دیگر اقلام در نمایشگاه عطر سیب فعال هستند و هیئت‌داران می‌توانند با مراجعه به این غرفه‌ها نسبت به مایحتاج هیئت‌های خود اقدام کنند.

ایازی با اشاره به اینکه قیمت کالاهایی که در نمایشگاه عطر سیب ارائه می‌شود 30 درصد نسبت به بازار کمتر است، گفت: سعی شده است کیفیت اقلامی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود مطلوب باشد تا هیئت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بیان داشت: تاکنون حدود 462 هیئت به این نمایشگاه مراجعه کرده‌اند و برآورد می‌شود تا روز اختتامیه پذیرای 16 هزار هیئت در این نمایشگاه باشیم.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: امسال پرچم‌های بزرگ عزاداری در سطح شهر به اهتزاز درمی‌آید و پرچم‌های گنبد ملکوتی حضرت ابوالفضل العباس و امام حسین (ع) نیز در سطح شهر نصب می‌شود.

نظرات بینندگان