arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۹۲۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱

خانه های تعمیر شده ورزقان بار دیگر فرو ریختند!

این حادثه ثابت کرد خانه های آسیب دیده قابلیت تعمیر و بازسازی را نداشته و ضروریست که به تمامی زلزله زدگان اعم از افرادی که خانه هایشان تعمیراتی است و آنها که خانه هایشان تخریب شده کانکس اهدا شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس شورای شهر ورزقان از فرو ریختن دوباره خانه های تعمیر شده در اثر زلزله 5.1 ریشتری صبح امروز خبر داد.

به گزارش انتخاب ،  فریبرز طرلانی در گفتگو با مهر افزود: خانه هایی که در زلزله 6.2 ریشتری 21 مرداد آسیب دیده و در این مدت تعمیر شده بودند با دیگر در زلزله صبح امروز فرو ریختند.

وی ادامه داد: در این زلزله همچنین تعدادی از شهروندان ورزقانی که در حال تعمیر ساختمان بودند از داربست ها سقوط کرده و فوت کرده اند.

طرلانی کودکان و دانش آموزان ورزقانی را هم از دیگر مصدومان این زلزله اعلام کرد و گفت: 51 دانش آموز ورزقانی در حال فرار از مدرسه در زمان وقوع زلزله به صورت سطحی آسیب دیده اند که به بهداری منتقل شده اند.

رئیس شورای شهر ورزقان به نگرانی مردم در بازگشت به خانه های آسیب دیده و تعمیری اشاره کرد و گفت: زلزله 5.1 ریشتری صبح امروز و خرابی دوباره خانه های تعمیری نشان داد که نگرانی مردم در خصوص بازگشت به خانه های آسیب دیده خود، به حق است.

وی تاکید کرد: این حادثه ثابت کرد خانه های آسیب دیده قابلیت تعمیر و بازسازی را نداشته و ضروریست که به تمامی زلزله زدگان اعم از افرادی که خانه هایشان تعمیراتی است و آنها که خانه هایشان تخریب شده کانکس اهدا شود.

طرلانی یادآور شد: خانه های تعمیراتی امکانات مناسب برای سکونت را نداشته و از سوی دیگر ترس و اضطراب مردم در بازگشت به خانه های تعمیراتی مانع از اسکان آنها در خانه هایشان می شود که با این اوصاف و با سرد شدن هر روزه هوا، سرما تلفات به جا خواهد گذاشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
0
11
کی بود که دلش به حال مردم مظلوم وتحت ستم نیویورک می سوخت؟؟
کاش اقعا دلی داشتند که برای مردم خوشبخت ایران بسوزه!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
0
6
این هم یک رکورد دیگر...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
0
6
خونه های که قرار بود 45 روزه ساخته بشه اونقد محکم ساخته شدن که ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
0
7
این رحیمی کو ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! کجاست ؟؟؟؟؟!!!!!
lila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
0
10
خدایا در این سرمای سوزان زمستانی که درپیش است، به داد هموطنان بی گناهمان برس! خدایا چشم های اشکبار و نگران کودکانمان، دل ما را غرق خون کرده....
مسئولان عزیز، مگر اهدای چند کانکس چه قدر هزینه بر می دارد که از آن دریغ می کنید؟ در زلزله ی رودبارهم اگر کانکس ها نبود، امروز خانه هایی ساخته نمی شد که دربرابر هر زلزله ای مقاوم است.
نظرات بینندگان