arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱

ورود سامانه بارشی فعال به کشور

از بعدازظهر روز پنجشنبه به سبب نفوذ جریانات شمالی ، افزایش ابر، بارش باران و وزش باد و کاهش نسبی دما در سواحل ‏دریای خزر به ویژه در بخشهای غربی و مرکزی رخ خواهد داد که تا ظهر روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی فعال از روز شنبه به کشور خبر داد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از مهر ، عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی طی 24 ساعت آینده برای سواحل شرقی دریای خزر و برخی نقاط شمال شرق ‏بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
 
به گفته وی، از بعدازظهر روز پنجشنبه به سبب نفوذ جریانات شمالی ، افزایش ابر، بارش باران و وزش باد و کاهش نسبی دما در سواحل ‏دریای خزر به ویژه در بخشهای غربی و مرکزی رخ خواهد داد که تا ظهر روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.
 
امیدوار اظهار داشت: از روز شنبه ‏با نزدیک شدن یک سامانه بارشی فعال از سمت غرب به کشور، به تدریج ابرناکی، بارش باران، رعدوبرق، وزش باد برای ‏استان های واقع در شمال غرب، غرب سپس جنوب غرب، سواحل شمالی و نواحی مرکزی آغاز می شود.
 
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: به تدریج با نفوذ این سامانه به کشور از روز دوشنبه به بعد بر شدت ‏بارش ها افزوده شده وضمن کاهش محسوس دما بارشها در نقاط مستعد به صورت برف خواهد شد.
نظرات بینندگان