arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱

مسئولان اختلافات را دوستانه حل کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اختلاف در درون نظام به خصوص در درون قوای سه گانه "سم" است، ادامه داد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و همه مسئولان باید از فرمایشات ایشان اطاعت کنند. مسئولان می توانند برای حل این اختلافات جزئی با یکدیگر مذاکره کنند و مسائل را دوستانه حل کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اختلاف میان قوای سه گانه "سم" است، گفت: مسئولان می توانند برای حل این اختلافات جزئی با یکدیگر مذاکره کنند و مسائل را دوستانه حل کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در حاشیه برگزاری همایش پیامبر اعظم در لرستان با اشاره به ضرورت دوری از اختلافات میان قوای سه گانه کشور اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و همه مسئولان باید از فرمایشات ایشان اطاعت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان قوای سه گانه باید از دستورات و فرمایشات رهبری اطاعت کنند، افزود: قبل از اینکه رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با اختلافات بین قوا تذکر بدهند، حفظ اتحاد و پرهیز از اختلاف در بین مسئولان کار 100 درصد عاقلانه و حکیمانه ای است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اختلاف در درون نظام به خصوص در درون قوای سه گانه "سم" است، ادامه داد: مسئولان می توانند برای حل این اختلافات جزئی با یکدیگر مذاکره کنند و مسائل را دوستانه حل کنند.

آیت الله دری نجف آبادی یادآور شد: اگر مسئولان نتوانستند مسائل را حل کنند نظر نهایی نظر رهبری خواهد بود و باید از نظر ایشان تبعیت کنند.

وی اظهار داشت: امیدوارم تا پایان دولت و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرمان رهبر معظم انقلاب به صورت 100 درصدی رعایت شود و فرمایشات ایشان نقض نشود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به مسئله طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهور در مجلس برای تبیین مسائل خیلی خوب و حتما لازم است.

آیت الله دری نجف آبادی یادآور شد: البته در تبیین مسائل نباید تنش ایجاد شود.
نظرات بینندگان