arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱

روش های عجیب برای درمان بیماری + عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب به نقل از 24 آنلاین؛ بیماری همزاد انسان است و از آن گریزی نیست، در طول تاریخ بسیاری از روش های عجیب برای درمان بیماری ها به وجود آمده که بعضی از آنها چندش آور است.

1. ماهی درمانی


در این روش درمانی که برای درمان بیماری های پوستی صورت می گیرد، قسمتی از پوست را که دچار بیماری است، درون ظرفی که یک نوع ماهی خاص در آن شنا می کند، قرار می دهند و ماهی ها با خوردن قسمت بیمار پوست آن را از بین برده و پوست سالم را باقی می گذارند، استفاده از این روش درمانی در بسیاری از کشور ها رواج دارد.


2. درمان با نیش زنبور


نیش زنبور اگر چه دردناک است اما برای درمان بسیاری از امراض کاربرد دارد، یکی از درمان های مهمی که با نیش زنبور صورت می گیرد، درمان آرتروز و درد مفاصل است، این نیش زنبور برای درمان بیماری های زونا و اگزما نیز استفاده می شود.


3. ماساژ مار


اگر کسی که گرفتگی عضلانی دارد، جرات این را داشته باشد که یک مار بزرگ را روی کمرش رها کنند، آنگاه ماساژ مار یکی از روش های درمانی گرفتگی عضلانی برای او خواهد بود.


4. حشره درمانی


در این روش چندش آور درمان که برای بهبود زخم از آن استفاده می شود، لارو حشرات را در جراحت وارد می کنند و ترشحات این لاروها باعث بهبود سریعتر و بهتر زخم می شود، امسال نتیجه بخش بودن این روش در تحقیقات دانشگاهی اثبات شده است.


5. دلفین درمانی


دلفین می تواند در نقش یک روان پزشک یا مشاور ظاهر شده و به بهبود بیماری های روحی کمک کند، نتایج تحقیقات علمی نشان داده که بازی کردن با دلفین ها برای درمان افسردگی و بیماری اوتیسم در کودکان بسیار موثر است.


6. بخیه مورچه


این شاید از عجیب ترین روش های درمان زخم باشد در این روش دو سر زخم را به هم می رسانند و سپس مورچه را روی نقطه ای قرار می دهند تا دو لبه پوست را گاز بگیرد و بعد از آن بدن مورچه را از سرش جدا می کنند. این روش از روش های سنتی درمان زخم است که تا امروز هم مورد استفاده قرار می گیرد.



7. حجامت با زالو


این روش شاید از آشناترین روش های درمانی باشد که در گذشته در تب سنتی و امروز حتی در تب مدرن از آن برای درمان التهاب زخم، تسکین تب و بسیاری از بیماری های دیگر استفاده می شود.


8. بلعیدن ماهی


این درمان بسیار عجیب یک راز بین یک خانواده هندی است که از پدر به پسر منتقل شده و آنها برای درمان بیماری آسم از نوعی ماهی ریز استفاده می کنند و از بیمار می خواند که آن را زنده ببلعد، این خانواده با روش درمانی عجیب خود سالانه هزاران نفر را از سراسر هند برای درمان آسم به سمت خود می کشانند.


9. لاک پشت درمانی


لاک پشت درمانی هم یک روش درمانی شگفت انگیز در کامبوج است. مردم و طبیبان سنتی کامبوج معتقدند لاک پشت می تواند بسیاری از بیماری ها را شفا دهد و استفاده از لاک پشت برای درمان بیماری روماتیسم بسیار مفید است. البته نه استفاده از عصاره یا دارویی که از لاک پشت درست شده باشد، بلکه لمس این حیوان.


10. تشخیص حمله دیابتی با سگ


سگ ها موجودات عجیبی هستند که به باوفایی مشهورند این حیوان قابلیت های عجیبی دارد و می تواند حمله دیابتی را پیش از وقوع تشخیص دهد و به صاحب خود اعلام کند.

نظرات بینندگان