arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱

پیش از تصویب قوانین دولت باید به فکر چاره باشیم

وی ادامه داد: یکی از راه‌حل‌های مفید برای عبور از بحران‌‌های فعلی در شرایط کنونی به رسمیت شناختن نقش اتاق ایران در برطرف کردن مسائل پیش‌رو است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: در شرایطی قرار گرفته‌ایم که پیش از تصویب قوانین دولت خود باید به فکر چاره باشیم.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، پدرام سلطانی، پنج شنبه شب در نشست شورای روسای اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور که در اتاق اصفهان برگزار شد با اشاره به صحبت‌های وزیر دولت در شرایط اقتصاد فعلی، مبنی بر اداره کشور بر اساس اخذ بیشتر مالیات اظهار داشت: مسئولان اتاق خود باید زودتر از انتشار بخشنامه‌های دولتی و از داخل سخنان مسئولان، به فکر چاره بوده و پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند تا مشکلی پیش نیاید.

وی ادامه داد: یکی از راه‌حل‌های مفید برای عبور از بحران‌‌های فعلی در شرایط کنونی به رسمیت شناختن نقش اتاق ایران در برطرف کردن مسائل پیش‌رو است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بیان داشت: یادمان باشد تمام اقدامات اتاق‌های سرتاسر کشور باید به صورت هماهنگ پیش رود.

سلطانی با اشاره به اینکه اقدامات اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی باید تنها در حد مشاوره باقی‌بماند، اظهار داشت: به طور حتم در رسیدن به این هدف باید منابع مالی قابل قبولی در اختیار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اتاق‌های بازرگانی در حد بزرگ باید کمک حال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران باشند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاکید کرد:برای رسیدن به اهدافمان در صورت نیاز باید از بانک وام گرفته شود.
نظرات بینندگان