arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۱۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱

گریه "اوباما" + عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باراک اوباما پس از پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در جمع کارکنان کمپین انتخاباتی‌اش گریه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا برای تشکر و قدردانی از کارکنان کمپین انتخاباتی‌اش، در ستادهای انتخاباتی خود در شیکاگو حاضر شد و اظهار کرد: کاری که شما انجام دادید در صفحات تاریخ درج خواهد شد و آیندگان آن را خواهند خواند و شگفت‌زده خواهند شد.



اوباما در جمع کارکنان کمپین انتخاباتی‌اش گفت: مهمترین چیزی که باید بدانید این است که سفر شما تازه آغاز شده است و هر اقدام خوبی که ما در چهار سال آینده انجام دهیم، در مقایسه با کاری که شما کردید رنگ می‌بازد.

اوباما در حالی که این سخنان را می‌گفت ناگهان احساساتی شد و گریه کرد. این اولین باری بود که در طول چهار سال گذشته باراک اوباما در یک محفل عمومی گریه می‌کند.

این صحنه که با دوربین‌های مختلف عکاسی و فیلمبرداری ثبت شد هم اکنون در بسیاری از وب سایت‌های اینترنتی منتشر شده است.

اوباما همچنین گفت، افرادی که به انتخاب مجدد او به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا کمک کردند نقش‌های جدیدی در فضای سیاسی آمریکا ایفا خواهند کرد و آنها را منبع قدرت و الهام برای خود نامید.

مقامات ارشد کمپین انتخاباتی اوباما گفتند: زیرساخت کمپین اوباما یعنی ستادهای انتخاباتی و شبکه صدها هزار نفری داوطلبان، طی هفته های آینده برنامه‌هایی خواهند داشت تا همچنان پایدار و تاثیرگذار باقی بمانند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
45
5
اینم از پوتین یاد گرفته!!!!!!! فعلا بازار عوام فریبی داغه داغه!
نظرات بینندگان