arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۱۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بر ۷۶امضای طرح سئوال صحه گذاشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه برخی با انتقاد واهی به سئوال از رئیس‌جمهور آرامش کشور را به هم می‌زنند، افزود: رئیس‌جمهور از طرح سوال استقبال کرده‌است.

سید شریف حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره موضوع شک نمایندگان درباره امضاهای طرح سوال از رئیس جمهور، گفت:‌ اگر غلامعلی حداد عادل یا هر نماینده دیگری به امضاهای این طرح مشکوک است به هیات رئیسه بیایند و مسئله را بررسی کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هیات رئیسه به کار خود شک ندارد، افزود: لحظه اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور زمانی است که طرح مکتوب به هیات رئیسه اعلام می‌شود، در این هنگام برخی امضاکنندگان به علت تعارف با دیگر نمایندگان برای پس گرفتن امضا تلاش می‌کنند که دیگر اقدام آنها به لحاظ آیین نامه داخلی مجلس راه به جایی نمی‌برد.

وی تصریح کرد:‌ انتقاد برخی به طرح سوال از رئیس جمهور به آن علت است که نتوانسته‌اند در جریان انتخاب هیأت رئیسه اثرگذار باشند.

 

برخی با انتقاد نادرست به سوال از رئیس جمهور آرامش کشور را برهم می‌زنند

وی با بیان اینکه انتقاد نادرست برخی نمایندگان به سوال از رئیس جمهور خلاف آرامش کشور است، یادآور شد: این افراد بدانند که استیضاح هیات رئیسه هم اختلاف‌ها را تشدید می‌کند و آرامش را بر هم می‌زند.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه اکنون در طرح سوال از رئیس جمهور اسم ۷۶ نماینده وجود دارد و شبهه‌ای در این طرح وجود ندارد، توضیح داد: مسیر سوال از رئیس جمهور طی می‌شود و وی به مشکلات اقتصادی جواب می‌دهد و مسیر برای حل مشکلات مردم روشن می‌شود و قرار نیست اتفاق خاصی رخ دهد.

نماینده مردم اهواز در مجلس با یادآوری اینکه در مجلس هشتم هم همین ماجراها در طرح سوال از رئیس جمهور تکرار شده بود، گفت: در درون سیستم ناآرامی وجود ندارد، سوال از رئیس جمهور طی می شود و مشکلات حل شده و هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد.

وی با بیان اینکه شخص رئیس جمهور از طرح سوال استقبال کرده‌اند، افزود:‌ مشخص نیست چرا برخی از طرح سوال از رئیس جمهور ناراحت و نگران شده‌اند.

حسینی درباره اظهارنظری مبنی بر اینکه هیات رئیسه اطلاعاتی در اختیار نمایندگان قرار نداده است، تصریح کرد: از دلسوزی‌های غلامعلی حداد عادل تشکر می‌کنم اما وی هیات رئیسه را زیر سوال نبرد چرا که این هیات مسیر صحیح را طی کرده، ضمن آنکه می‌توان با نشست‌های بین فراکسیونی تعامل را بیشتر کرد.

 

حدادعادل درخواست کتبی می‌داد اسامی امضاکنندگان سئوال از رئیس‌جمهور را تحویل می‌گرفت

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه در تعداد امضاها هیچ شکی وجود ندارد، افزود:‌ در پس گرفتن امضاها هم شکی وجود ندارد چرا که علیرضا منادی سپیدان مسئول طرح سوال از رئیس جمهور گزارش مبسوطی از چگونگی امضاها، پس گرفتن آن در هیات رئیسه ارائه کرد و معاون رئیس جمهور بر قانونی بودن این اقدام‌ها صحه گذاشت و اگر حداد عادل اعتراضی به این امر دارد باید به عنوان نماینده درخواستی کتبی به هیات رئیسه می‌داد تا اسامی امضا کنندگان در اختیار وی قرار می‌گرفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
9
اینم تاثیر ارای 80 درصدی مردم در مورد سئوال از احمدی نژاد.
نظرات بینندگان