arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۲۰ آبان ۱۳۹۱

پرداخت مرحله سوم مطالبات بازنشستگان از فردا/ واریز 200 هزار تومان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت مرحله سوم مطالبات بازنشستگان ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری برای 772 هزار بازنشسته خبر داد و گفت: 200 هزار تومان فردا در حساب بازنشستگان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مرحله سوم مطالبات بازنشستگان ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری از بامداد فردا به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

به گزارش انتخاب ، ایراندخت عطاریان در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری براساس برنامه‌ریزی انجام شده در هر مرحله مطالبات بازنشستگان ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری را به حساب آنان واریز می‌کند اظهار داشت: تا به امروز در دو مرحله این مطالبات پرداخت شده است که در مرحله اول 170 هزار تومان و در مرحله دوم 250 هزار تومان واریز شده است.

وی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی کشوری آمادگی داشت مطالبات بازنشستگان را به صورت سهام به آنها واگذار کند اما بازنشستگان تمایلی به دریافت این سهام نکردند و اذعان داشتند که به صورت نقد به آنها پرداخت شود.

عطاریان بیان داشت: پس از رایزنی با سازمان خصوصی سازی قرار شد سهام در اختیار آن قرار بگیرد و مرحله به مرحله مطالبات بازنشستگان از فروش سهام پرداخت شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی  کشور گفت: در حال حاضر 772 هزار نفر از بازنشستگان از مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری استفاده می‌کنند ضمن اینکه در مرحله سوم مبلغ 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان مشمول واریز خواهد شد.

عطاریان خاطرنشان کرد: مرحله سوم از مطالبات بازنشستگان ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری بامداد فردا به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد و این افراد می‌توانند این مبلغ را برداشت کنند.
نظرات بینندگان