arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۱

FBI مچ پترائوس را گرفت؛ خودش اعتراف نکرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس مستعفی سیا مدعی بود که خود به روابط نامشروعش اعتراف کرده است اما منابع وال‌استریت ژورنال خبر داده‌اند که این پلیس آمریکا بوده که به موضوع پی برده است.

فارس به نقل از یونایتد پرس اینترنشنال نوشت: وال‌استریت ژورنال گزارش داده است که این اف‌بی‌ای بوده است که با بازرسی از ایمیل شخصی دیوید پترائوس، رییس مستعفی سیا متوجه روابط نامشروع پترائوس با زنی شده است که شرح حال وی را تهیه می‌کرده است.

ماجرا از آنجا شروع می‌شود که اف‌بی‌آی به زن مزبور که پائولا برودول نام داشته یا همکارانش مشکوک می‌شود که مبادا به اطلاعات حساب کاربری جی‌میل آقای پترائوس دست یافته باشند.

برودول ۱۵ سال عضو ارتش آمریکا بوده است و پترائوس هم که روز جمعه از سمت خود در سیا کناره‌گیری کرده، از فرماندهان نیروهای آمریکایی در عراق و افغانستان بود.

خانم برودول زمانی کار خود را برای نگارش کتاب در خصوص پترائوس آغاز کرد که وی هنوز در افغانستان بود و در این کشور مدت‌ها را با پترائوس سپری کرده بود. اما به‌هر حال اف‌بی آی کشف کرده است که روابط نامشروع پترائوس با این زن از ماه اوت سال گذشته یعنی پس از بازنشستگی وی از نیروهای مسلح شروع شده و چند ماه قبل نیز به پایان رسیده است.

مساله شرم‌آور آن است که هم پترائوس و هم برودول دارای همسر هستند.
نظرات بینندگان