arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۱

دروازه‌بان 16ساله‌ای که در جام‌جهانی گل زد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گل زدن در جام جهانی به خودی خود هیجان‌انگیز است، گل زدن در 16 سالگی در جام جهانی این حس را دوچندان خواهد کرد و اگر در نظر بگیریم که فرد مورد نظر یک دروازه‌بان بوده است، موضوع جالب‌تر می‌شود.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، "آنتونی تالو" دروازه‌بان 16 ساله تیم فوتسال جزایر سلیمان در جام جهانی فوتسال جمعه توانست یک گل بسیار زیبا از زمین خودی به ثمر برساند تا جزایر سلیمان که معمولا با نتایج زیاد در فوتسال شکست می‌خورد به یک پیروزی ارزشمند برابر گواتمالا دست یابد.

ضربه آنتونی تالو باعث شد تا جزایر سلیمان بتواند به اولین برد خود در تاریخ جام جهانی دست یابد. تالو در مصاحبه با سایت فیفا اعلام کرد: کلمات نمی‌توانند احساسات او را بیان کنند و گل زدن در چنین موقعیتی یک اتفاق بی‌نظیر برای او بوده است، هر چند کشورش خیلی زود با شکست‌های سنگین از مسابقه‌ها کنار رفت.

تالو در ادامه اضافه کرد: اصلا فکرش را هم نمی‌کرد که در این مسابقه‌های گلزنی کند.

تالو گلش را به مردم جزایر سلیمان تقدیم کرد که پس از کسب این پیروزی تاریخی به جشن و پایکوبی پرداختند.

او اکنون یکی از 5 دروازه‌بانی است که موفق شده در تاریخ جام جهانی فوتسال گلزنی کند.

تالو در مصاحبه با سایت فیفا اعلام کرد قبلا نیز در لیگ محلی 2 بار موفق به گلزنی شده است اما گل زدن در جام جهانی لذت دیگری دارد.

تالو درباره حس و حال رختکن جزایر سلیمان پس ازاین پیروزی تاریخی نیز گفت که همه بسیار خوشحال بودند و سرود می‌خواندیم و از اینکه توانستیم حس پیروزی در جام جهانی را پس از مدت‌ها به دست بیاوریم خوشحالم.
نظرات بینندگان