arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱

واکنش نقدی به شایعه کاندیداتوری خودش که کسی نشنیده!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به انتشار خبرهایی مبنی بر کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده خدمت به بسیجیان را با هیچ سمتی در دنیا عوض نمی‌ کنم به خصوص این تشکیلات که امام راحل در مورد ‌آن فرمودند افتخارم این است که یک بسیجی هستم حالا من این سمت را رها کنم کجا بروم.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، سردار نقدی در نشست خبری که با موضوع هفته بسیج در مرکز بسیج سازمان صدا و سیما برگزار شد، با بیان این که بسیج برای نبرد در همه میدان ها آماده است، اظهار داشت:‌ عرصه‌های تربیتی، اقتصادی، امر به معروف و نهی از منکر در عرصه سیاسی برای جلوگیری از انحرافات و همچنین عرصه اقتصادی از جمله میدان‌هایی است که بسیج به آن ورود پیدا می‌کند.

وی افزود: امروز که محور اصلی دشمن جنگ اقتصادی است و همه همت خود را در این زمینه به کار برده است بسیج نیز در این زمینه وارد میدان شده تا این تهدید اقتصادی را همانند تهدیدهای قبلی دشمن در عرصه‌های نظامی، سیاسی و فرهنگی تبدیل به فرصت کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه جنگ اقتصادی دشمن نیز نتیجه ای جز شکوفایی ایران اسلامی ندارد گفت: به مناسبت هفته بسیج، تمام همت خود را برای آموزش و ترویج اقتصاد مقاومتی که یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است به کار خواهیم بست.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی گفت: تحلیل‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته و دسته بندی شده و 12 مولفه اساسی و نمونه عملی آن استخراج شده است که 6 مولفه آن مخاطبش دولت و 6 مولفه دیگر مخاطبش مردم هستند.

سردار نقدی تصریح کرد: در هفته بسیج و در پای منابر حسینی برای تبیین این جبهه جنگ جدید استفاده می کنیم تا نشان دهیم ملت ایران یک ملت شکست ناپذیر است.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره جزئیات عملکرد و حوزه فعالیت گردان‌های امام علی(ع) گفت: گردان‌های عاشورا و بیت‌المقدس مربوط به سازمان بسیج هستند که حوزه کاری‌شان دفاع از مناطق شهری است، اما گردان امام علی(ع) در حوزه نیروی زمینی و قرارگاه سپاه پاسداران است که البته بسیجیان نیز در این گردان‌ها حضور دارند و حوزه فعالیت این گردان نیز دفاعی و امنیتی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در واکنش به انتشار خبرهایی مبنی بر کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده خدمت به بسیجیان را با هیچ سمتی در دنیا عوض نمی‌ کنم. به خصوص این تشکیلات که امام راحل در مورد ‌آن فرمودند افتخارم این است که یک بسیجی هستم و از خدا می خواهم که من را با بسیجیان محشور کند. حالا من این سمت را رها کنم کجا بروم.

وی با بیان اینکه رفتن به سمت ریاست در اسلام مذموم است، گفت:‌ رئیس خوب کسی است که از ریاست فرار کند اما با اصرار دیگران و بنا به تکلیف شرعی وارد میدان شود و به نظر من بعضی‌ها این شائبه را درست کردند که بسیج را در بایکوت خبری قرار دهند.

سردار نقدی همچنین در مورد رابطه ایران و آمریکا که مورد سئوال خبرنگار امارات بود گفت: نظر ما در مورد رابطه با آمریکا همان نظر امام راحل است. امام فرمودند ما با آمریکا رابطه برقرار نمی کنیم مگر آنکه آمریکا آدم شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین شروط برقراری رابطه میان ایران با آمریکا را اینگونه بیان کرد: تا زمانی که آمریکا 86 پایگاهی نظامی اش را در دنیا جمع نکند، سازمان سیا که سازمان حمایت از تروریست ها و بر هم زدن آرامش کشورهاست را منحل نکند، تا دست از حمایت رژیم صهیونیستی برندارد و ملت فلسطین را در تعیین سرنوشت خودشان آزاد نگذارد، ناوگان های نظامی خود را از خلیج فارس نبرد، تا پولهای بلوکه شدن ایران را پس ندهد، تا زمانی که به دلیل انجام دادن دو، سه کودتا علیه ایران و سازمان دادن ترورها عذرخواهی نکند و همچنین تا سرکرده های گروهک تروریستی منافقین و خاندان سلطنتی را به ایران ندهد ما نمی توانیم با آمریکا رابطه برقرار کنیم.

وی بیان داشت: امروز آمریکا یک کشور شکنجه گر، متجاوز و ضد حقوق بشر است که رابطه با این کشور برای ما هیچ نفعی ندارد.

نقدی با بیان اینکه شایعه رابطه ایران و آمریکا که در روزهای اخیر توسط رسانه های غربی به آن دامن زده شده است از طرف آمریکایی ها طراح شده است گفت: تا زمانی که آمریکا این شروط را اجرایی نکند ایران با آمریکا رابطه برقرار نخواهد کرد.

نظرات بینندگان