arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۱

حسادت زنانه عامل برکناری رییس سیا/ معشوقه‌ی پترائوس کیست؟ + تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نامه تهدید آمیز معشوقه رییس سازمان سیا برای یکی از دوستان وی ، نخستین گام برای آشکار شدن روابط وی با رییس این سازمان شد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از واشنگتن پست، نویسنده کتاب زندگینامه پل Brodvell رییس سازمان سیا، معشوقه و بانی برکناری وی می باشد ولی نام رقیب وی هنوز اعلام نشده است و تنها مشخص شده است که همسر پل Brodvell از این بازی به دور بوده و رقیب عشقی نویسنده زندگی نامه رییس سازمان سیا نبوده است.

 معشوقه‌ی پترائوس کیست؟

معشوقه‌ی دیوید پترائوس نیز مانند خود او فارغ‌التحصیل دانشکده نظامی "وست‌پوینت" بوده است. از پائولا برادول ۴۰ ساله به‌عنوان "فارغ‌التحصیل با بهترین آمادگی جسمانی" یادشده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ، روزنامه "نیویورک تایمز" به نقل از برادول می‌نویسد: «در میان مردان هم جزو ۵ درصد بهترین‌ها بودم». برادول بعدها مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه "هاروارد" گرفت؛ به‌عنوان دستیار پژوهشی مشغول به کار شد و در سال ۲۰۰۶ با دیوید پترائوس آشنا شد.

برادول به گفته‌ی خود علاقه‌اش در زمینه پژوهش را با پترائوس در میان گذاشته و پترائوس هم حاضر به همکاری بوده است. بدین ترتیب زندگی‌نامه‌ی ژنرال برجسته‌ی ارتش آمریکا به پایان‌نامه‌ی پائولا برادول تبدیل و در ژانویه ۲۰۱۲ منتشر می‌شود. به گفته‌ی برادول، پترائوس «کار استاد راهنمایی را بسیار جدی می‌گیرد، پیشنهادهای مفصلی به دانشجویان می‌دهد و یکایک ایمیل‌ها را شخصا پاسخ می‌دهد».

آن‌طور که رسانه‌ها گزارش داده‌اند، رابطه‌ی برادول و پترائوس پس از بازگشت ژنرال آمریکایی از افغانستان آغاز شده و ماه‌هاست که به پایان رسیده است.

برادول به همراه همسر پزشک و دو فرزندش در منطقه‌ای مرفه در کارولینای شمالی در شرق آمریکا زندگی می‌کند.


نظرات بینندگان