arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۱

رئیس کمیسیون امنیت ملی: آثار ضرب و شتم در وبلاگ نویس متوفی دیده نشد

بروجردی با بیان اینکه باید کار دقیقی درباره مرگ این وبلاگ نویس انجام شود، یادآور شد: طبق اطلاعات اولیه آثار ضرب و شتم در بدن این فرد دیده نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 پایگاه اطلاع رسانی مجلس نوشت:

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پیگیری مرگ ستار بهشتی وبلاگ نویس در زندان، گفت: پیگیری مرگ این وبلاگ نویس به کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس واگذار شده است که ریاست آن بر عهده محمدرضا محسنی ثانی است. کمیسیون در طول چند روز گذشته پیگیر این موضوع از پلیس فتا بود. ساعت 14 امروز ( دوشنبه 22 آبان ماه) جلسه‌ای برای پیگیری این موضوع در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور مسئولان ناجا برگزار می‌شود.

بروجردی با بیان اینکه باید کار دقیقی درباره مرگ این وبلاگ نویس انجام شود، یادآور شد: طبق اطلاعات اولیه آثار ضرب و شتم در بدن این فرد دیده نشده است.

احمد توکلی در جلسه علنی دیروز صبح مجلس شورای اسلامی گفت: وبلاگ‌نویسی به نام ستار بهشتی ظاهرا به اتهام اهانت به مسئولان به دلیل فراخوان دادن در وبلاگ خویش بازداشت شده و در زندان جان باخت و چند روزی است رسانه‌های خارجی و دولت‌های غربی بر سر این مسئله غوغا به پا کرده‌اند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: چرا وزارت خارجه و دستگاه قضایی در خصوص این وبلاگ‌نویس توضیح نمی‌دهند، چرا که در زندان مرگی اتفاق افتاده و باید مسئولان پاسخ دهند و پاسخ‌شان نیز باید قانع‌کننده باشد. من به کمیسیون امنیت ملی مجلس توصیه می‌کنم که فعال شود و حقیقت را کشف کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
طبیعتا..!
نظرات بینندگان