arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۵۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۱

لطف مخابرات به حجاج: مکالمات زیر 5 ثانیه رایگان!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون رگولاتوری گفت: به دلیل افزایش قطعی‌های تلفن‌همراه در ایام حج تمتع امسال، رگولاتوری با ارسال بخشنامه‌ای به اپراتور‌های تلفن‌همراه، مکالمات زیر 5 ثانیه حجاج سال 91 را رایگان اعلام کرد.

حسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از ارسال بخشنامه‌ای برای رایگان شدن مکالمات زیر 5 ثانیه زائران حج تمتع 91 خبر داد.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در توضیح علت اتخاذ این تصمیم گفت: در ایام حج امسال، اعتراض‌های بسیاری از سوی حجاج در خصوص افزایش هزینه تلفن همراه‌ به دفتر نمایندگی وزارت ارتباطات در بعثه‌ واصل شده بود.

وی ادامه داد: با بررسی این شکایات، مشخص شد اشکالی در سیستم شارژینگ اپراتورهای تلفن همراه وجود ندارد اما متوجه شدیم علت این افزایش هزینه، قطعی‌های مکرر و خارج از حد نرمال در شبکه تلفن‌همراه بوده است.

رضوانی افزود: از آنجایی که محاسبه مکالمات رومینگ به صورت دقیقه‌ای انجام‌ می‌شود، قطعی‌های مکرر و تلاش چند باره زائر برای برقراری تماس و محاسبه مکالمات چند ثانیه‌ای به قیمت یک دقیقه، سبب افزایش هزینه تلفن‌همراه زائران شده بود.

معاون رگولاتوری تصریح کرد: از این رو رگولاتوری طی بخشنامه‌ای به اپراتورهای تلفن همراه، اعلام کرد که در ایام حج تمتع سال 91، باید مکالمات زیر 5 ثانیه حجاج رایگان در نظر گرفته شود که اجرای این بخشنامه از اپراتورهای تلفن‌همراه پیگیری خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
9
بابابخشنده.... سخاوت ... حاتم طایی...جدا" فکر ورشکستگی مخابراتو نکردین همچین بخشنامه ای صادر کردین.
نظرات بینندگان