arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۱

جاده مرگ در آبادان +عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده آبادان ـ ماهشهر موسوم به جاده مرگ تاکنون یک‌هزار و ۳۲۵ قربانی گرفته است.

به گزارش دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم آبادان در مجلس، محمد جواد سعدون‌زاده دیروز در اخطاری با استناد به اصل ۱۹ قانون اساسی خطاب به رئیس مجلس اظهار کرد: شما باید شرایط یکسانی را برای آحاد مردم ایران در نظر بگیرید. متاسفانه حادثه دلخراشی در آبادان رخ داد و چندین جنازه روی دستمان ماند اما شما برخلاف انتظار ما هیچ عنایتی به این حادثه نداشتید.

 
 
وی با بیان اینکه انتظار می‌رفت رئیس مجلس در آغاز جلسه علنی به خانواده‌های عزادار آبادانی تسلیت بگوید و یا پیام تسلیت خطاب به آنها صادر کند، گفت: وزارت راه و شهرسازی با وجود وعده‌هایی که به مردم آبادان داده است هنوز جاده آبادان ـ ماهشهر را به مرحله بهره‌برداری نرسانده است.
 
سعدون‌زاده با بیان اینکه جاده آبادان ـ ماهشهر هزار و ۳۲۵ قربانی از مردم خوزستان گرفته است، خطاب به لاریجانی گفت شما باید طی یک نامه شدیدالحن به وزیر راه و شهرسازی نسبت به حوادث ناگوار جاده آبادان ـ ماهشهر اعتراض کنید.
 
لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده مردم آبادان گفت: این‌گونه حوادث که در آبادان و در کشور رخ می‌دهد، ناگوار و دلخراش است و باید رسیدگی شود، و البته کمیسیون‌های مربوطه این موضوع را پیگیری خواهند کرد.
نظرات بینندگان