arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۹ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱

سقوط یک فروند بالگرد هوانیروز در مشهد/10 نفر کشته شدند

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این بالگرد به علت مه‌آلود بودن هوا با کابل فشارقوی برخورد و سقوط کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک فروند بالگرد هوانیروز هفت صبح امروز در مشهد سقوط کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از خبرگزاری ها، یک فروند بالگرد هوانیروز دقایقی پیش در مشهد مقدس دچار سانحه شد و سقوط کرد.

سعید چلندری مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در همین رابطه در مشهد اظهار کرد:با توجه به اینکه این بالگرد متعلق به هوانیروز بوده است بنده اطلاعات خاصی ندارم ولی به واسطه اینکه پرنده بوده است ما نیز در جریان قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: این بالگرد ساعت 7 صبح برای امدادرسانی رفته بود اما دچار سانحه شد و سقوط کرد.

رضا وفایی‌نژاد رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 مشهد در این خصوص اظهار کرد: صبح امروز یک فروند بالگرد متعلق به هوانیروز که در اجاره اورژانس 115 مشهد بود در حین انجام عملیات دچار حادثه شد و سقوط کرد.

وی افزود: این بالگرد در حال انتقال مصدومان حادثه‌ای در محور ملک‌آباد به بیمارستان سوانح طالقانی مشهد بود که در منطقه خین عرب سقوط کرد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 مشهد در ارتباط با تلفات این حادثه تصریح کرد: در این حادثه 10 نفر از سرنشینان بالگرد فوت کرده اند.

از سوی دیگر، مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این بالگرد به علت مه‌آلود بودن هوا با کابل فشارقوی برخورد و سقوط کرده است.
نظرات بینندگان