arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۱

خیابان ولی عصر دوباره بسته می شود؛ این بار دو ماه/ مسیرهای جایگزین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا نوشت: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از انسداد بخشی از خیابان ولیعصر (عج) از ساعت 24 امشب به مدت حدود دو ماه خبرداد.

سردار حسین رحیمی گفت: براساس درخواست مترو تهران برای خروج دستگاه حفار TBM در خط 3 بخشی از خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل خیابان جمهوری تا خیابان لبافی‌نژاد از ساعت 24 امشب به مدت دو ماه مسدود شده و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه خط ویژه شمال به جنوب خیابان ولیعصر (عج) در این محدوده تغییر مسیر خواهد داد، گفت: براین اساس اتوبوس‌هایی که در مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر (عج) تردد می‌کنند از ساعت 24 امشب باید از خیابان بزرگمهر وارد خیابان وصال شده و پس از آن این مسیر را شمال به جنوب تا خیابان جمهوری طی کرده و پس از آن مجددا وارد خیابان ولیعصر(عج) به سمت جنوب شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: همچنین اتوبوس‌هایی که از جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج) قصد تردد دارند باید از خیابان جمهوری به سمت شرق تا سردار جنگل (30 تیر) رفته و پس از آن به سمت شمال تا خیابان لبافی ادامه مسیر داده و پس از آن به سمت غرب تا خیابان ولیعصر(عج) و از آنجا از خیابان ولیعصر (عج)به سمت شمال بروند.

رحیمی در خصوص تردد خودروهای شخصی نیز در این محدود گفت: خودروهای شخصی که از جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج) قصد تردد دارند باید به خیابان جمهوری به سمت شرق شده و پس از آن از چهارراه هادی به سمت شمال رفته و از خیابان‌های رازی و تقاطع لبافی مجددا به سمت غرب تا چهارراه ولیعصر (عج) و پس از آن خیابان ولیعصر (عج) به سمت شمال ادامه مسیر دهند.

وی با تاکید بر اینکه براساس اعلام مترو این عملیات حدوت دو ماه به طول می‌انجامد، افزود: براین اساس در این مدت این محدوده از خیابان ولیعصر(عج) مسدود بوده و رانندگان حتما باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
نظرات بینندگان