arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۹ - ۲۵ آبان ۱۳۹۱

واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری بنزین در بزرگراه آزادگان/ راننده کشته شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر نوشت:

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات حادثه واژگونی تانکر 30 هزار لیتری بنزین در بزرگراه آزادگان و مرگ راننده آن را تشریح کرد.

جلال ملکی گفت: امروز ساعت 12:47 یک مورد واژگونی تریلر حامل بنزین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان زیر پل حکیم به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. با توچه به نشت بنزین از تانکر 30 هزار لیتری بلافاصله تعداد زیادی از آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در نخستین بررسی‌ها مشخص شد تریلر به دلیل نامعلوم از مسیر اصلی منحرف و واژگون شده است. راننده و سرنشین آن نیز در داخل کابین محبوس شده بودند. آتش نشانان سریع به دو گروه تقسیم شده و گروه اول از نشت بنزین درمحل و خطر انفجار جلوگیری کردند.بر اثر واژگونی بنزین زیادی در محل پخش شده بود که هر لحظه احتمال وقوع انفجار می‌رفت به همین خاطر آتش نشانان با استفاده از هزار لیتر کف بنزین‌های جاری شده در سطح اتوبان و جوی آب را به محلی مطمئن منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد:‌ گروه دوم نیز راننده و کمک او را از داخل کابین خارج کرده که امدادگران اورژانس پس از معاینه آنها مرگ راننده را تایید کردند. کمک او نیز به بیمارستان منتقل شد.

ملکی خاطرنشان کرد: هنوز عملیات در محل ادامه دارد و آتش نشانان در حال برگرداندن تریلر واژگون شده به حالت عادی می‌باشند. همچنین در این عملیات نفسگیر 80 آتش نشان از 7 ایستگاه همراه 5 تانکر کف و 3 جرثقیل درمحل حاضر شده بودند که با اقدام سریع آتش نشانان از وقوع یک فاجعه جلوگیری شد.
نظرات بینندگان