arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۲۶ آبان ۱۳۹۱

تشکیل ستاد بحران قطعی گاز در جویبار/ مسدودی محور عباس آباد به کلاردشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  مهر نوشت:

تشکیل ستاد بحران قطعی گاز در جویبار، مسدودی محور عباس آباد به کلاردشت و ادامه کاهش دما، اخبار حوادث مازندران است.
همزمان با کاهش دما و افت فشار گاز، ستاد مدیریت بحران شهرستان جویبار به منظور مقابله با احتمال قطع گاز در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

فرماندار جویبار شامگاه پنجشنبه در این جلسه اظهار داشت: با توجه به برودت شدید هوا و افزایش مصرف گاز، شاهد افت گاز در مناطق شهرستان هستیم.

امید نیک نژاد ادامه داد: هرچند افت گاز هنوز منجر به قطع آن نشده ولی باید اقدامات لازم برای مدیریت مصرف سوخت بمنظور مقابله با قطعی احتمالی گاز صورت گیرد.

ادامه باران و کاهش دما در استان
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، این استان همچنان شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش دما تا روز یکشنبه هفته آینده خواهد بود.

کیان خدیور افزود: وضعیت هوای امروز استان ابری همراه با بارندگی و بارش برف در مناطق کوهستانی و وزش باد بوده و امشب بتدریج با کاهش ناپایداری روبرو خواهد شد.

وی گفت: وضعیت هوای این خطه روز جمعه صاف تا نیمه ابری در برخی مناطق ابری بتدریج با کاهش ابر، شنبه صاف تا نیمه ابری از اواخر شب با افزایش ابر و یکشنبه نیمه ابری بتدریج با افزایش ابر ، بارش پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

رفع مشکلات سیلزدگان نوشهر و چالوس
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: خوشبختانه سیل در شهرستانهای نوشهر و چالوس تلفات جانی نداشت ولی برای بازگشت زندگی مردم به حالت عادی باید بیشتر تلاش کنیم.

هادی خنجری در سومین جلسهٔ هماهنگی مدیریت بحران مازندران در فرمانداری نوشهر افزود: اقداماتی که برای رفع مشکلات سیلزدگان آغاز شده باید تا نتیجهٔ نهایی ادامه یابد.

سید مجید هاشمی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اعلام این که در شهرستان نوشهر 742 واحد شهری و 490 واحد روستایی خسارت دیده است، افزود: در شهرستان چالوس 771 واحد شهری و 516 واحد روستایی بر اثر سیل آسیب دید.

آب در منازل تعدادی از روستائیان جویبار
در پی بارش باران شدید روزهای اخیر در مازندران، منازل برخی از روستائیان بخش های مرکزی و گیلخواران شهرستان جویبار را آب فراگرفت.

بخشدار گیلخواران جویبار افزود: گروه های ویژه از سوی بخشداری بازدید های مختلفی از نقاط روستایی شهرستان جویبار انجام دادند.

در این بازدیدها آب گرفتگی در سطح منازل برخی از روستاهای بخش مورد توجه قرار گرفت. این آبگرفتگی بیشتر در روستاهای کردکلا و گل محله رخ داد که با تلاش های امدادی صورت گرفته و هدایت آب به سمت دیگر، منازل از آبگرفتگی خارج شدند.

مسدودی محور ارتباطی عباس آباد کلاردشت
بخشدارعباس آباد از انسداد راه ارتباطی مسیرعباس آباد به کلاردشت چالوس بر اثر ریزش کوه خبر داد.

حسن مقدم اظهار داشت: متاسفانه این حادثه غیرمترقبه سبب شکستگی پل و آب بردگی بخشی از این مسیر ارتباطی در فاصله حدود دو کیلومتری روستای دراسرا درحوزه استحفاظی این شهرستان شد.

وی بارندگی شدید چند روز اخیر و تردد خودروهای سنگین حامل بار را از دیگرعوامل فرو ریختن سطح جاده در این مسیر ارتباطی برشمرد.

بارش 30 سانتی متر برف در روستاهای آمل
بخشدار امامزاده عبدالله آمل، از بارش بیش از 30 سانتی متر برف پاییزی در ارتفاعات این بخش کوهستانی خبر داد.

یحیی عسگری پور اظهار داشت: بارش برف از نخستین ساعات بامداد امروز در ارتفاعات کوهستانی روستاهای خرم و نشل بخش امامزاده عبدالله آمل باریدن گرفت.

وی افزود: این دو روستا حدود 80 خانوار جمعیت دارند و خوشبختانه بازدید ماموران بخشداری و اداره راه و شهرسازی حاکی است که راه ارتباطی دو روستا همچنان باز است.
نظرات بینندگان