arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۶۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۸۹

غرق یک کشتی در آبهای ساحلی بندرعباس

معاون عملیات آتش نشانی بندرعباس گفت: به خاطر بارندگی شدید و نا آرامی دریا در شامگاه سه شنبه یک کشتی در آبهای ساحلی بندرعباس غرق شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون عملیات آتش نشانی بندرعباس گفت: به خاطر بارندگی شدید و نا آرامی دریا در شامگاه سه شنبه یک کشتی در آبهای ساحلی بندرعباس غرق شده است.

علی جنگی معاون عملیات آتش نشانی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار مهر در بندرعباس بیان داشت: به دلیل طوفانی بودن و نا آرامی دریا یک کشتی بارج در قسمت ورودی اسکله شهید حقانی بندرعباس به دیواره ساحلی برخورد کرده و موجب فرو ریختن قسمتی از دیواره شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه هیچ خسارت جانی را در پی نداشته و خسارت مالی تنها متوجه کشتی و دیواره اسکله است.

معاون عملیات آتش نشانی بندرعباس افزود: بعد از وقوع این حادثه نیروهای آتش نشانی در محل حاضر شدند و بر اساس هماهنگیهای انجام شده اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان مسئول جابجایی این کشتی است و نماینده این اداره نیز در محل حضور پیدا کرد.

جنگی تصریح کرد: به خاطر نا آرام بودن دریا حادثه ای دیگر نیز رخ داد و در پی آن یک کشتی در آبهای بندرعباس غرق شده و قسمتی از آن نیز بیرون از آب است که می توان آن را مشاهده کرد.

وی ادامه داد: نیروهای غواص آتش نشانی در پی این حادثه در محل حضور پیدا کردند ولی افراد درون کشتی توسط نیروهای امداد و نجات اداره بندر از آب بیرون کشیده شده بودند.

وی اعلام کرد: برخورد صاعقه به یکی از مخزنهای سوخت 250 هزار بشکه ای جزیره قشم موجب بروز حادثه در این جزیره شده و 14 نفر از نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شده اند.
نظرات بینندگان