arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۸۹

مشاور رییس جمهور: همین مردم یک لاقبا شاه را به زیر کشیدند!

مشاور امور روحانیت رییس جمهور گفت: همین مردم یک لاقبا و مستضعف بودند که شاه را به زیر کشیدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور امور روحانیت رییس جمهور گفت: همین مردم یک لاقبا و مستضعف بودند که شاه را به زیر کشیدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب (Entekhab.ir)؛ حجت الاسلام و المسلمین سقای بی ریا ديشب در میان عزادارن بارگاه مطهر امامزاده شهید جعفر(ع) با بیان اینکه یاران امام حسن موجب امضای صلح نامه شدند، اظهار داشت: حتی بعضی از یاران امام حسن (ع) وقتی امام مجبور به امضای صلح نامه شدند به نزد امام می آمدند و زخم زبان براو می زدند.



وی با اشاره به اینکه خدا مانع از برتری یافتن حسنین عدل هم هستند، گفت: حتی در مسابقه ای که پیامبر (ص) میان امام حسن (ع) برگزار کردند خداوند مانع از برتری یافتن یکی از این دو شد.

حجت الاسلام بی ریا با بیان اینکه امام حسین (ع) هم مثل امام حسن (ع) در زمان خلافت معاویه قیام نکرد، خاطر نشان کرد: اماغم حسین (ع) هم وقتی معاویه از دنیا رفت و پسر یزید به جای او نشست قیام نمود.

مشاور امور روحانیت رییس جمهور با اشاره به اینکه امامت با اطاعت قرین است، بیان داشت: باید از امام هم همچون پیامبر اطاعت و پیروی نمود.

وی با بیان اینکه تصمیم هایی که امام می گیرد از روی مصلحت امت است، خاطر نشان کرد: امام هیچگاه تصمیمی را از جانب خود نمی گیرد.

حجت الاسلام بی ریا گفت: امام حسن (ع) برای اینکه دین باقی بماند وبتواند از دین اسلام محافظت کند علاوه براینکه جان خود را فدا نمود آبروی خود را هم در معرض خطر قرار داد.

مشاور امور روحانیت ادامه داد: دنیا در چشم امامان معصوم(ع) جایی نداد و مشکل ما این است که دنیا بند به پای ما می زند.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره در برابر استکبار ایستاده و خواهند ایستاد، اظهار داشت: کسی باورش نمی شود که همین مردم یک لاقبا و مستضعف بوده اند که شاه را به زیر کشیدند.

حجت السلام بی ریا در پایان با اشاره به فواید سکوت، خاطر نشان کرد: خیلی حرف می زنیم و باید به جای صحبت کردن بیشتر فکر انجام دهیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۴
0
2
بی ادب گستاخ , یک لا قبا خودتی
جوادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۴
1
0
حرفاش منو به یاد اقای مشایی میندازه...
نظرات بینندگان