arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱

بارسلون در مقابل میلان کم آورد/ میلان 2 - بارسا صفر

بارسلونا هر چه تلاش کرد نتوانست مقابل دفاع سرسخت میلان کاری از پیش ببرد و بازی با همان نتیجه به پایان رسید. بارسا اکنون در نوکمپ باید دست کم دو گل به دفاعی بزند که در سن‌سیرو فوق‌العاده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
میلان با برد دو بر صفر مقابل بارسلونا گامی بسیار بلند به سوی مرحله یک‌چهارم نهایی برداشت. بارسا مانند بازی فصل گذشته دو تیم در سن‌سیرو که به تساوی بدون گل انجامید مالکیت توپ را در اختیار کامل داشت اما نمی‌توانست موقعیت ایجاد کند.

به گزارش انتخاب ورزشی به نقل از گل، ماسیمیلیانو آلگری در غیاب ماریو بالوتلی از جیامپائولو پاتزینی در کنار استفان الشعراوی استفاده کرده بود و چابی هم در آخرین لحظات به این بازی رسیده بود.

بارسا بازی را در کنترل داشت و بازیکنان میلان مضطرب بودند اما اولین فرصت بازی نصیب میلان شد. الشعراوی در فراری عالی می‌توانست دروازه ویکتور والدس را تهدید کند اما توپ از پایش فاصله گرفت و کارلس پویول آن را دفع کرد. در کرنر حاصل هم ضربه کوین پرینس بواتنگ با فاصله اندکی به بیرون رفت.

اندکی بعد فیلیپ مکسس خوش‌شانس بود که هند او در محوطه جریمه را داور به دلیل آفساید بازیکنان بارسلونا نادیده گرفت.

بارسا توپ را در اختیار داشت اما میلان با دفاع عالی و پرتعداد خود مانع آن می‌شد که این مالکیت منجر به موقعیت شود.

میلان در دقیقه 57 در اتفاقی بحث‌برانگیز صاحب گل اول شد. روی یک ضربه ایستگاهی بود که کوین کنستان توپ را به ریکاردو مونتولیوو سپرد. شوت او با ضربه سر بازیکنان بارسلونا به دستان کریستین زاپاتا که باز بودند برخورد کرد و مقابل پای بواتنگ افتاد. بازیکنان بارسا به گمان خطا ایستادند اما بازی ادامه یافت و بواتنگ با شوت پای چپ گل اول را زد. اعتراض شدید بازیکنان بارسا کارت زردی را برای جرارد پیکه به همراه داشت.

بارسا تلاش می‌کرد حمله کند اما شوت آندرس اینیستا از راه دور تنها باری بود که دروازه کریستین آبیاتی واقعا به خطر افتاد.

میلان در دقیقه 81 به گل دوم رسید. امبایه نیانگ توپ را به الشعراوی سپرد و او هم پویول را که در برخورد سرش با سر پاتزینی آسیب دیده بود به راحتی جا گذاشت و توپ را به سولی مونتاری سپرد تا او گل دوم را با وجود تلاش انبوه مدافعان بارسا بزند.

بارسلونا هر چه تلاش کرد نتوانست مقابل دفاع سرسخت میلان کاری از پیش ببرد و بازی با همان نتیجه به پایان رسید. بارسا اکنون در نوکمپ باید دست کم دو گل به دفاعی بزند که در سن‌سیرو فوق‌العاده بود.
نظرات بینندگان