arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱

ابراهیمی: سرنوشت یک تیم با یک آفساید هم عوض می شود

ناصر ابراهیمی ،مربی سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس گفت: داوران باید خیلی دقت کنند چون حتی با یک آفساید هم سرنوشت یک تیم عوض می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ناصر ابراهیمی در ارتباط با تصمیم رویانیان مبنی بر کناره گیری پرسپولیس از لیگ اظهار داشت: وضع داوری ها امسال واقعا خوب نبوده و اشتباهات زیادی را دیده ایم تیم ها سرمایه گذاری زیادی می کنند و میلیاردها تومان  برای یک تیم هزینه می شود به همین دلیل داوران باید خیلی دقت کنند چون حتی با یک آفساید هم سرنوشت یک تیم عوض می شود و حتی روی قهرمانی تیم هم تاثیر گذار است.

به گزارش انتخاب ورزشی به نقل از باشگاه خبرنگاران، مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس افزود: وقتی یکی از کارشناسان خوب داوری تایید می کند که در یک بازی سه تا صحنه ای که آفساید نبوده و برای پرسپولیس آفساید گرفته اند یعنی داور اشتباه کرده و پرسپولیس می توانسته برنده بازی هم بشود البته این اشتباهات عمدی نیست و رویانیان هم بايد بداند که این اشتباهات عمدی نیست و سهوی است و داوران هم انسان هستند و اشتباه می کنند اما همین اشتباهات وقتی جمع می شود، سرنوشت یک تیم عوض می شود.
 
وی در ادامه گفت: پرسپولیس به گفته رویانیان و تصمیمي که او گرفته، نمی تواند از لیگ کنار بکشد و رویانیان با این حرفها می خواهد یک شوک وارد کند داوران باید دقت بیشتری کنند و عسگری و داوران دیگر این قدر موضع گیری نکنند من شنیده ام که پیرو مصاحبه رویانیان داوران می خواهند از او شکایت کنند اما نمی شود که همه مربیان و مدیران و بازیکنان لال شوند و حرف نزنند و مدام شاهد اشتباهات داوری باشیم باید دقت داوران بیشتر شود و به حرف حق باشگاه ها گوش کنند . من حق را به باشگاه می دهم  چون میلیارد ها تومان هزینه می کنند و با یک اشتباه داور تمام زحمات و هزینه آنها هدر می رود انشاالله که وضعیت داوری های ما بهتر شود تا کار به اینجاها نکشد و شاهد چنین مسائلی در فوتبال ایران نباشیم.


ابراهيمي تصريح کرد: باشگاه ها در این شرایط میلیاردها تومان هزینه می کنند و مربیان و بازیکنان هم زحمات زیادی می کشند اما با یک اشتباه سهوی داور که من مطمئن هم هستم عمدی نیست، تمام این زحمات هدر می رود انصاف نیست که تمام این هزینه ها و زحمات به خاطر اشتباهات داوران هدر برود و باید داوران بیشتر دقت کنند تا حق به حقدار برسد و تیم ها این قدر ضرر نکنند.

 سرمربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس در پایان گفت: این گونه اظهار نظر کردن رویانیان در مورد کناره گیری از لیگ و جام حذفی مشکل ساز می شود به هر حال رویانیان 2 سال است که به ورزش آمده و احساساتش را نمی تواند کنترل کند و یک حرفی می زند اما خیلی  سریع پشیمان می شود.

رویانیان هنوز قواعد فوتبال را خيلي نمی داند زيرا هیچ تیمی در دنیا از لیگ کنار نمی کشد اگر رویانیان چنین کاری کند، پرسپولیس را به لیگ یک می فرستند چون به خاطر رویانیان و حرفی که او زده، لیگ را تعطیل نمی کنند و فوتبال باید به راه خودش ادامه بدهد./

نظرات بینندگان