arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱

رای اعتماد فراکسیون اصولگرایان به "نامی"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به جلسه هیئت رئیسه فراکسیون متبوعش گفت: فراکسیون اصولگرایان به گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات رای اعتماد خواهد داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون متبوعش گفت: در جلسه امروز مباحث مربوط به جلسه رای اعتماد به آقای نامی گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت ارتباطات مورد بررسی قرار گرفت و در مجموع مقرر شد که فراکسیون مخالفتی با رای اعتماد به وی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه نامی درخواست دیدار با فراکسیون اصولگرایان را داشته است افزود: مقرر شد آقای سالک به نمایندگی از فراکسیون جلسه دیدار گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات با فراکسیون ارتباطات را ترتیب بدهد.

حاجی دلیگانی همچنین گفت: کارگروه اقتصادی فراکسیون اصولگرایان مجلس مامور به بررسی لایحه بودجه بعد از ارائه آن به مجلس شده است.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان از تشکیل جلسه سران قوا استقبال می‌کند گفت که این فراکسیون خواستار استمرار جلسات سران قوا برای رفاقت در جهت توصیه‌های مقام معظم رهبری است.


نظرات بینندگان