arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱

تصاویر: دیدار دیپلماتیک مشایی در دفتر رئیس‌جمهور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"فرانک بلفراگ" قائم مقام وزیر امور خارجه سوئد، روز دوشنبه با اسفندیار رحیم مشایی رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد، دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش فرارو، خبرگزاری ایرنا امروز با انتشار تصاویری از محل ملاقات های دیپلماتیک رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری از ملاقات اسفندیار رحیم مشایی با قائم مقام وزیر خارجه سوئد خبر داد. 

این دیدار با حضور نمایندگان وزارت امورخارجه در نهاد ریاست جمهوری و دفتر رییس جمهور انجام شد.

فرانک بلفراگ قائم مقام وزیر امور خارجه سوئد به همراه یک هیئت بلندپایه به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایرانی در تهران به سر می‌برد و روز گذشته با علی اکبر صالحی وزیر امورخارجه نیز دیدار و گفتگو کرد.












در این تصاویر اسفندیار رحیم مشایی رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد با فرانک بلفراگ قائم مقام وزیر امور خارجه سوئد دیدار و گفتگو می کند. گفتنی است در آذرماه امسال ملاقات سفیر جدید سوئد با رئیس جمهور در همین مکان حاشیه ساز شده بود.



«پیتر تیلر» سفیر جدید سوئد که برای تقدیم استوارنامه خود به دیدار رئیس جمهور کشورمان رفته بود، در این دیدار دست به یک رفتار خارج از آدب دیپلماتیک زد. وی در این دیدار بر خلاف رفتار دیپلماتیک اقدام به انداختن پا روی پای خود کرد که این رفتار از سوی سفیر یک کشور در مقابل رئیس جمهوری به لحاظ عرف دیپلماتیک اهانت آمیز تلقی می‌شود.
نظرات بینندگان