arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۳۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱

حداد عادل: به احترام پدر مطهری در برابر اهانت هایش سکوت می کنم

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سئوال که پاسختان به نامه علی مطهری درباره مواضع شما که گویا در مجلس هم توزیع شده است چیست؟ خاطرنشان کرد: بنده همیشه به احترام پدر آقای مطهری در برابر اهانت های وی سکوت می کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در پاسخ به نامه علی مطهری خطاب به وی که در مجلس توزیع شده است گفت: بنده همیشه به احترام پدر ایشان سکوت می کنم و به اهانت هایش پاسخ نمی دهم.

به گزارش مهر غلامعلی حداد عادل در حاشیه مراسم دهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری فارس در پاسخ به سئوالی درباره معرفی کاندیداهای جبهه پیروان به این ائتلاف و بررسی این افراد در سازوکار ائتلاف سه گانه اظهار کرد: من هنوز از معرفی افراد جدید به ائتلاف خبر ندارم اما اگر چنین موضوعی باشد و افراد جدیدی معرفی شوند قطعا ائتلاف، این افراد را بررسی خواهد کرد.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر درباره مطرح شدن نامش به عنوان یکی از کاندیداهای نهایی جبهه پایداری افزود: این موضوع در همین حد که شما گفتید صرفا یک گمانه زنی رسانه ای است.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که پاسختان به نامه علی مطهری درباره مواضع شما که گویا در مجلس هم توزیع شده است چیست؟ خاطرنشان کرد: بنده همیشه به احترام پدر آقای مطهری در برابر اهانت های وی سکوت می کنم.

حداد عادل در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه منابع مالی ائتلاف سه گانه از کجا تامین می شود، پاسخ داد: اصلا هنوز این ائتلاف هزینه ای نکرده است که منابع مالی داشته باشد و تاکنون فکری برای تامین منابع مالی در آینده نکرده ایم.

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری که پرسید گویا جبهه ایستادگی نام شما را  به عنوان یکی از کاندیداهای نهایی خود برای رایزنی های آینده مطرح کرده است افزود: اسمی از بنده در خبر مذکور برده نشده است و فقط نام آقای ولایتی در این خبر آمده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی درباره طرح مجلس برای کاهش تعطیلات نیز تصریح کرد: با تجربه 13-14 ساله ای که بنده در مجلس دارم تصور نمی کنم که این کار امکان پذیر باشد و به نوعی در امکان پذیربودنش شک دارم.

وی درباره لزوم کاهش تعطیلات نیز ادامه داد: من هنوز طرح را ندیده ام اما در اینکه این طرح به نتیجه برسد تردید دارم.

حداد عادل در پاسخ به سئوالی درباره ارزیابی اش از انتخابات آینده نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم یک انتخابات خوب و انتخابی خوب تر داشته باشیم که رسانه ها هم می توانند در این بین بسیار کمک کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
10
187
حرف حساب جواب نداره، بهانه نیار..
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
9
172
درود خدا بر شهید مطهری و فرزند غیورش
ناصر الدین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
12
158
حداد جان دکتر مطهری حرف حساب میزند شما جوابی ندارید بدهید اگر قهر کرده ها بیان وسط میدان رای گیری شما رای ندارید این یک واقعیت است بپذیرید که فرمایش دکتر مطهری در مورد شما واقعیت دارد خواهش میکنم اگر جوابی دارید بدهید تا اگر من وامثال بنده وشخص دکتر مطهری اشتباه تصور میکنیم پی به اشتباه خود ببریم واز در وجود حضرت عالی بشتر بهره مند شویم. ممنون میشوم انتخاب جان سانسور نکنی واقای دکتر هم از نظر من کمترین فرد جامعه درباره خودش مطلع باشد.
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
9
160
آقای حداد چه ربطی به شهیدمطهری داره که میگی به خاطر ایشون حرفی نمیزنم اگه واقعا چیزی داری بگو!!
بعدش کجای حرفای آقای مطهری اهانت بود؟!! من که به جز حق چیزی از حرفاشون برداشت نکردم!
نظرات بینندگان