arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
پس از پیروزی 3 بر یک تراکتورسازی مقابل الجزیره

جعفری: برای فوتبال ایران آبروداری کردیم/ هواداران نقش مهمی در این برد داشتند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: با پیروزی مقتدرانه برابر الجزیره برای فوتبال ایران آبروداری کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدحسین جعفری پس از پیروزی 3 بر یک تراکتورسازی مقابل الجزیره عنوان کرد: به نظرم بازی بسیار خوبی بود، هم از لحاظ فنی بسیار خوب بود و هم از لحاظ تماشاگران همه یک فوتبال زیبا را در آسیا شاهد بودند. برای فوتبال ایران آبروداری کردیم.

به گزارش انتخاب ورزشی، وی درباره حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: تماشاگران نقش اساسی در این پیروزی داشتند، همکاری و آرامشی که از روزهای گذشته مسئولان برای ایجاد فضای مناسب در ورزشگاه به وجود آوردند تا در مقابل ناظران و دوربین‌های حساس آسیایی بتوانیم سربلند بیرون بیاییم جواب داد و تماشاگران امروز به خوبی از حریف پذیرایی کردند و شخصیت بزرگ خود را نشان دادند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی افزود: موفقیت بسیار خوبی بود و امیدوارم در ادامه راه نیز در لیگ قهرمانان آسیا اینگونه بازی کنیم،‌ اولین بازی ما بود و بی‌تجربه بودیم اما کار بزرگی انجام دادیم.

جعفری در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتورسازی قصد دارد مدعی باشد،‌ خاطرنشان کرد: ما در مسابقات بعدی هم پیش می‌رویم و تا به سنگ بزرگی نخوردیم کار خود را انجام می‌دهیم و هنگامی که با سنگ بزرگی روبرو شدیم آن را هم از جلوی پای خود خواهیم برداشت.

نظرات بینندگان