arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱

مصطفی کارخانه: در آزادی بازی نمی کنیم

سرمربی تیم والیبال متین ورامین پس از باخت 3بر2 مقابل سایپا از کناره گیری تیمش قبل از برگزاری سومین بازی مرحله پلی آف در سالن 12 هزار نفری آزادی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



به گزارش انتخاب ورزشی، مصطفی کارخانه پس از شکست برابر سایپا در دومین بازی مرحله پلی‌آف لیگ برتر و با اشاره به مصوبه سازمان لیگ درباره برگزاری بازی سوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران گفت: ما به هیچ عنوان بازی سوم را در سالن 12 هزار نفری برگزار نخواهیم کرد و این موضوع را قبول نمی‌کنیم. زحمت زیادی کشیدیم و در دور رفت و برگشت با زحمت امتیازهای بیشتری را جمع کردیم تا از دو حق میزبانی در پلی آف برخوردار شویم. این حق شهرستان ورامین است که بازی سوم در این شهر برگزار شود.
سرمربی تیم والیبال متین ورامین ادامه داد: اگر قرار باشد بازی در سال 12 هزار نفری آزادی برگزار شود، با این شرایط از همین الان انصراف می‌دهیم و دیگر به هیچ عنوان در مسابقات شرکت نمی‌کنیم.
کارخانه در پاسخ به پرسشی درباره حاشیه‌های روی داده پس از بازی با سایپا و رفتار تماشاگران تیمش گفت: اگر هم درگیری و حاشیه‌ای به وجود آمد به دلیل حرکت بازیکنان سایپا در انتهای بازی بود. حرکت آنها بسیار تحریک‌آمیز بود؛ سایپایی‌ها پیروز شدند، نوش جانشان. ما هم در بازی رفت 3 بر صفر پیروز شدیم؛ برد و باخت ارزش ندارد بلکه رفاقت‌ها در ورزش باید پر رنگ‌تر شود. ماهیت ورزش همین برد و باخت‌ها است. ولی حرکت آخر آنها اصلا قشنگ نبود. ما با هم رفیق هستیم و می‌خواهیم در والیبال کنار هم باشیم.


نظرات بینندگان