Subject: آیت الله مکارم:
From: entekhab.ir

حوادث تشییع جنازه چاوز شرم آور بود/ حتی دختران را وادار به رقص کردند
Date: Tue, 21 Apr 2026 03:50:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A5C7EAD22B6DEE0BF47646BB9BB547E9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A5C7EAD22B6DEE0BF47646BB9BB547E9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A5C7EAD22B6DEE0BF47646BB9BB547E9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A5C7EAD22B6DEE0BF47646BB9BB547E9_MULTIPART_MIXED--