Subject: گزارش تصویری معرفی مشهورترین مساجد آلمان
From: entekhab.ir

/ 
تصاویر زندان مخوف آلکاتراز در سالگرد بسته شدن آن
Date: Sat, 30 May 2026 10:06:06 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FFC97592F31EB7FBF1D20AE2972A5D45_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FFC97592F31EB7FBF1D20AE2972A5D45_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FFC97592F31EB7FBF1D20AE2972A5D45_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FFC97592F31EB7FBF1D20AE2972A5D45_MULTIPART_MIXED--