Subject: فرمانده سابق پلیس پایتخت:
From: entekhab.ir

نمره‌ام در حوادث بعد از انتخابات عالی است / منافقین تا پشت درب خانه ام آمدند
Date: Sun, 31 May 2026 13:41:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--839EF36D130977490ABCF73372F1003D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----839EF36D130977490ABCF73372F1003D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----839EF36D130977490ABCF73372F1003D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----839EF36D130977490ABCF73372F1003D_MULTIPART_MIXED--