Subject: احمدی‌نژاد:
From: entekhab.ir

برخی اسم زن که می‌آید یک جوری می‌شوند/ باید مجسمه تمام زنان ایرانی را طلا گرفت/ ائمه قابل دسترس‌اند!
Date: Fri, 29 May 2026 23:23:05 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1E965E4416B3AB95A58374707F6DBBA1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1E965E4416B3AB95A58374707F6DBBA1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1E965E4416B3AB95A58374707F6DBBA1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1E965E4416B3AB95A58374707F6DBBA1_MULTIPART_MIXED--