Subject: خیلی‌ها خواستند زمان انتخابات را به تعویق بیاندازند/
From: entekhab.ir

در واقعه ی تخریب قبر حجر بن عدی، گذشتگان این افراد قبور ائمه اطهار را در بقیع ویران کردند
Date: Sat, 30 May 2026 11:19:34 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1B5AB85431CF465DC6B00DA60449E910_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1B5AB85431CF465DC6B00DA60449E910_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1B5AB85431CF465DC6B00DA60449E910_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1B5AB85431CF465DC6B00DA60449E910_MULTIPART_MIXED--