Subject: باهنر:
From: entekhab.ir

اینکه هاشمی می‌گوید بعد از ملاقات با رهبری تصمیم می‌گیرم خوب نیست/ اگر هاشمی تایید صلاحیت شود با او رقابت می‌کنم
Date: Sat, 30 May 2026 04:28:48 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--25C5AA06E2AD6CDD52C46BA4646B2EE1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----25C5AA06E2AD6CDD52C46BA4646B2EE1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----25C5AA06E2AD6CDD52C46BA4646B2EE1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----25C5AA06E2AD6CDD52C46BA4646B2EE1_MULTIPART_MIXED--