Subject: روحانی: در روز رای گیری از بین من و هاشمی یک نفر می‌ماند/
From: entekhab.ir

آمریکایی‌ها کدخدا هستند و با کدخدا بستن راحت‌ تر است
Date: Sun, 17 May 2026 11:13:48 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1088ECA316026B9E69642692C006ED60_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1088ECA316026B9E69642692C006ED60_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1088ECA316026B9E69642692C006ED60_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1088ECA316026B9E69642692C006ED60_MULTIPART_MIXED--