Subject: آیت الله جوادی آملی:
From: entekhab.ir

دین به ما میگوید برای کشور جانفشانی کنیم/ رقابت مؤمنانه یعنی اگر شد خدا را شکر، نشد هم باز خدا را شکر
Date: Tue, 09 Jun 2026 08:58:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--06ADCB15238E44DDAFA6273F7FE2379F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----06ADCB15238E44DDAFA6273F7FE2379F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----06ADCB15238E44DDAFA6273F7FE2379F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----06ADCB15238E44DDAFA6273F7FE2379F_MULTIPART_MIXED--