Subject: وزارت اطلاعات اعلام کرد:
From: entekhab.ir

شناسایی و ضربه به دو تیم تروریستی ورود سلاح به کشور
Date: Tue, 09 Jun 2026 20:56:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--469926507046DC63DCB7BA67E0A01CE2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----469926507046DC63DCB7BA67E0A01CE2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----469926507046DC63DCB7BA67E0A01CE2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----469926507046DC63DCB7BA67E0A01CE2_MULTIPART_MIXED--