Subject: پورمحمدی:
From: entekhab.ir

دعوت‌کنندگان به تفرقه ‌خط دشمن را تعقیب می‌کنند/فرمایشات رهبری چه باب میل باشد، چه نباشد باید اجرا شود
Date: Tue, 09 Jun 2026 21:16:22 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1708031CC9DAB568DB1B77057C57D24F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1708031CC9DAB568DB1B77057C57D24F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1708031CC9DAB568DB1B77057C57D24F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1708031CC9DAB568DB1B77057C57D24F_MULTIPART_MIXED--