Subject: ستاد مشایی:
From: entekhab.ir

موضوع تجدیدنظر و رفع ابهامات احتمالی در تصمیم شورای نگهبان را پیگیری می‌کنیم
Date: Tue, 09 Jun 2026 21:02:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B52BFD12B46D0899E9A63063032E4C57_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B52BFD12B46D0899E9A63063032E4C57_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B52BFD12B46D0899E9A63063032E4C57_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B52BFD12B46D0899E9A63063032E4C57_MULTIPART_MIXED--