Subject: شیخ سلفی خطاب به مرسی: ازلعن و نفرین به خاطروارد کردن شیعیان به مصر برحذر باش
From: entekhab.ir

/ نافرمانی مدنی و قدرت واژه ها در کویت
Date: Sat, 30 May 2026 11:19:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D049BA0E21D3E5D5D384E5ED4560DF93_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D049BA0E21D3E5D5D384E5ED4560DF93_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D049BA0E21D3E5D5D384E5ED4560DF93_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D049BA0E21D3E5D5D384E5ED4560DF93_MULTIPART_MIXED--