Subject: آيت‌الله هاشمي:
From: entekhab.ir

نبايد با تعصبات باندي و جناحي، موجبات گلايه خانواده معزز شهدا را فراهم كرد
Date: Sat, 30 May 2026 21:51:56 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8965C0D5984399B5D288788AFC01DA4B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8965C0D5984399B5D288788AFC01DA4B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8965C0D5984399B5D288788AFC01DA4B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8965C0D5984399B5D288788AFC01DA4B_MULTIPART_MIXED--