Subject: اعتراض ستاد روحانی به صداوسیما:
From: entekhab.ir

از کردار ناشایست خود در انتخابات 88 درس نیاموخته اید/اعتبار اندک خویش را بیش از این حراج نگذارید
Date: Sat, 30 May 2026 14:38:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C9F8FE6B66D3E01CF591DA8774D5E66E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C9F8FE6B66D3E01CF591DA8774D5E66E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C9F8FE6B66D3E01CF591DA8774D5E66E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C9F8FE6B66D3E01CF591DA8774D5E66E_MULTIPART_MIXED--