Subject: استاد مصطفی ملكيان:
From: entekhab.ir

هرچند تلخ‌کامم، اما امیدواری‌ام را با شرکت در انتخابات نشان می‌دهم
Date: Mon, 08 Jun 2026 16:00:31 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2CEE0744FCBEF9A297B6E586E8504FE8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2CEE0744FCBEF9A297B6E586E8504FE8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2CEE0744FCBEF9A297B6E586E8504FE8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2CEE0744FCBEF9A297B6E586E8504FE8_MULTIPART_MIXED--