Subject: اعتراض شدید ده نمکی به اصولگرایان: با دست خود، خودشان را بازنده کردند/
From: entekhab.ir

اصلاح طلبان در مناظرات نسبت به اصول خودشان اصول‎گراتر بودند
Date: Sat, 30 May 2026 12:59:54 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--19B1910BE786499329930D783051D4CB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----19B1910BE786499329930D783051D4CB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----19B1910BE786499329930D783051D4CB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/43424_260.jpg

----19B1910BE786499329930D783051D4CB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----19B1910BE786499329930D783051D4CB_MULTIPART_MIXED--