Subject: احمدی نژاد:
From: entekhab.ir

دولت احمدی‌نژاد پاک ترین دولت تاریخ ایران بود/ می خواهیم امام زمان را بازگردانیم + گریه حامیان/ حاشیه ها
Date: Sat, 30 May 2026 00:51:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3976443C7C2EC8816910D0EFE565D10D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3976443C7C2EC8816910D0EFE565D10D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3976443C7C2EC8816910D0EFE565D10D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3976443C7C2EC8816910D0EFE565D10D_MULTIPART_MIXED--