Subject: احمدي مقدم:
From: entekhab.ir

طرح امنيت اخلاقي تعطيل نشد كه دوباره شروع شود/ حقوق سربازان در مناطق مرزي 50 درصد افزايش می یابد
Date: Sat, 30 May 2026 21:47:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AB65F97677428A906DC74A817E7B885B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AB65F97677428A906DC74A817E7B885B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AB65F97677428A906DC74A817E7B885B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AB65F97677428A906DC74A817E7B885B_MULTIPART_MIXED--