Subject: علي مطهري:
From: entekhab.ir

هاشمي از ظلمي كه به او شده بود، گذشت/ رفع حصر موسوي و كروبي بايد با تدبير و بدون عجله و احساسات صورت بگيرد
Date: Sun, 17 May 2026 11:29:08 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6021FC7DDDD1C0ABF7566300B11A2E23_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6021FC7DDDD1C0ABF7566300B11A2E23_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6021FC7DDDD1C0ABF7566300B11A2E23_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6021FC7DDDD1C0ABF7566300B11A2E23_MULTIPART_MIXED--